Узагальнити, систематизувати і поглибити знання учнів з: математики,
фізики, хімії, біології, географії; сприяти подальшому розвитку
пізнавальних здібностей, створювати умови для активного повторення
матеріалу з цих предметів, для демонстрації учнями свого кругозору,
начитаності, вміння орієнтуватися в будь-яких умовах.
Гра «Фізичний мільйон» активізує розумову діяльність учнів, формує інтерес до вивчення фізики. Цей урок є повторенням і систематизує знання з окремих розділів фізики, розвиває логічність, лаконічність.
Сформувати в учнів знання про походження та значення води; ознайомити їх з аномаліями води; розкрити природу води, її властивості та застосування. Розвивати пізнавальні здібності учнів, зацікавленість.
Ознайомити дітей з актуальними екологічними проблемами сучасності,
зокрема, з проблемою енергозбереження, формувати бережливого ставлення
до природних багатств. Дізнаватись багато нового.
Розвивати кругозір учнів про широке застосування фізичних знань. Виховувати в учнів бажання до пізнання нового, до пошукової роботи, формувати вміння працювати з додатковою літературою.
Поглибити та систематизувати знання учнів за темою «Електричний опір», показати їхнє використання у побуті та техніці; навчити учнів застосовувати знання у зміненій ситуації, самостійно оцінювати явища, факти; виявити і відстоювати особисту позицію.