|
|
Каталог файлів
У розділі матеріалів: 14 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
"Що? Де? Коли?"
Узагальнити знання, отримані під час вивчення теми "Електричне поле. Змінний струм". Продовжити розвивати інтерес до нового, неопізнаного. |
"Інтелект-шоу ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ..."
Узагальнити, систематизувати і поглибити знання учнів з: математики,
фізики, хімії, біології, географії; сприяти подальшому розвитку
пізнавальних здібностей, створювати умови для активного повторення
матеріалу з цих предметів, для демонстрації учнями свого кругозору,
начитаності, вміння орієнтуватися в будь-яких умовах. |
"Фізичний мільйон"
Гра «Фізичний мільйон» активізує розумову діяльність учнів, формує інтерес до вивчення фізики. Цей урок є повторенням і систематизує знання з окремих розділів фізики, розвиває логічність, лаконічність. |
"Фізичний брейн-ринг"
Аналогія телевізійної гри, яка формує закріплення практичних навиків, розвиває логіку, мислення, швидкість думки. |
"Робота. Енергія. Потужність."
Узагальнити поняття роботи, енергії, потужності; закріпити вивчений матеріал на практиці; розвивати логічне мислення учнів. |
"КВК - Людина з точки зору фізики"
Посилити в учнів знання про людину; ознайомити їх з можливостями людського організму та розвивати знання і надалі. |
"Вода знайома"
Сформувати в учнів знання про походження та значення води; ознайомити їх з аномаліями води; розкрити природу води, її властивості та застосування. Розвивати пізнавальні здібності учнів, зацікавленість. |
"Брейн-ринг ФІЗИКА І ЖИТТЯ"
Ознайомити дітей з актуальними екологічними проблемами сучасності,
зокрема, з проблемою енергозбереження, формувати бережливого ставлення
до природних багатств. Дізнаватись багато нового. |
"Фізика та криміналістика"
Розвивати кругозір учнів про широке застосування фізичних знань. Виховувати в учнів бажання до пізнання нового, до пошукової роботи, формувати вміння працювати з додатковою літературою. |
"Суд над опором"
Поглибити та систематизувати знання учнів за темою «Електричний опір», показати їхнє використання у побуті та техніці; навчити учнів застосовувати знання у зміненій ситуації, самостійно оцінювати явища, факти; виявити і відстоювати особисту позицію. |
|
| Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Кількість користувачів сайту: 21316 Статистика реєстрацій: За сьогодні: =0= За вчора: =0= За 7 днів: =0= За місяць: =0=
Вітаємо новачків сайту
Сьогодні сайт відвідали
|